8/11/10

Latin Brothers

Ja fa anys que el Cucarro i jo de tant en tant escalem junts i aquest cop el vaig convença per anar a la Latin de la Pared de Catalunya. Per mi una via coneguda doncs seria la sisena vegada que l´escalaria i per ell tot un mite de la seva joventud doncs altres companys de la seva generació son els aperturistes, Renom, Baciero i en Marzo.

Comencem la via i en Cuc no es troba gaire bé i decideixo anar fent jo al devant, pero al cap de sis tirades en Cuc, de 59 anys, em diu, "goita Jordi...per anar de segon i malament jo millor vull baixar i tornar un altre dia que jo pugui també fer de primer...doncs, si ara la faig ja no hi tornaré i no la vull fer així una via tan bonica"...ok cap avall i tornem quan vulguis...





2 comentarios:

  1. Un mal dia al pot tenir tothom, segur que hi podreu anar i la fareu. Tots hem baixat d'una via i després hi hem tornat i l'hem repetit gaudint molt més.

    ResponderEliminar
  2. Un deu pel Cuc! jo també penso com ell, prefereixo baixar a fer una via de "paquet", però la decisió costa, ja que afecta al teu company, per sort tú ja l'havies fet no?

    ResponderEliminar